Bezorging van uw bestelling

De bezorging

Wij verzenden onze pakketjes met PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Bent u niet thuis op het moment van bezorgen, dan biedt PostNL uw pakket de eerstvolgende werkdag nog een keer aan.
Daarna kunt u het pakket afhalen bij een PostNL servicepunt.

Wij sturen pakketjes met Post NL u kunt gebruik maken van pakje gemak.
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling direct te laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie.
Selecteer dan bij het plaatsen van uw bestelling de afleverkeuze 'Ophalen bij een PostNL afhaallocatie'.

 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U kunt de status van uw bestelling eenvoudig volgen via een Track & Trace code.

Deze ontvangt u per email van ons.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

In het bestelproces heeft u de mogelijkheid ‘ander afleveradres opgeven’.
Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in.
Bij een eigen account kunt u meerdere adressen opslaan.
U kunt ook gebruik maken van pakje gemak Post NL.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Wij brengen u per e-mail op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden.
Neem gerust contact op als u vragen heeft.

Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren naar alle EU-landen.