Retourneren

  • U mag producten retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

  • Alvorens u de producten retourneert dient u contact op te nemen met de klantenservice.

  • Uit veiligheids overwegingen nemen wij geen producten aan die geopend zijn.

  • U kunt goederen retourneren in originele verpakking met kopie factuur.

  • Verzendkosten zijn voor de koper indien het geen klacht is.

 

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht u onverhoopt toch klachten hebben verzoeken wij u de volgende stappen te ondernemen.

  • U kunt uw klacht schriftelijk indienen.
  • Naast de melding per brief of per e-mail is het ook mogelijk om contact op te nemen via het contactformulier op onze website.

De klacht wordt onderzocht door ons, wij zullen uw ingediende klacht binnen 2 tot 3 werkdagen beantwoorden.
Wij Streven ernaar om uw klacht naar alle tevredenheid af te wikkelen.